Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hoe gaan we te werk

Aan de hand van eindafrekeningen, facturen van afgelopen maanden, gaan we na wat de potentiële klant nodig heeft. Hoe hoog bedraagt het GSM verbruik? Wordt er thuis veel gesurft op het internet? Is mobiel internet belangrijk? Op welke manier kijkt men TV? Wordt er vaak gestreamd? Kijkt men überhaupt nog naar live TV? Hoe zit het met het verbruik van gas en elektriciteit? Heeft de consument zonnepanelen? Waarmee wordt er verwarmd?

Dit zijn allemaal vragen die gesteld worden bij een vergelijkende studie. Aan de hand van de antwoorden van de potentiële klant kan er dan een voorstel opgemaakt worden. Gaat de consument hiermee akkoord en wenst hij over te stappen, dan is er enkel nog een elektronische handtekening nodig. Op dat moment wordt de hele machine in gang gezet. Wij regelen alles voor de klant! En is er toch nog een onverwacht probleem, dan zorgen wij ervoor dat dit op de juiste manier wordt afgehandeld.

EnerTel acteert dus als schakel tussen klant en leverancier en vraagt op geen enkel moment een financiële vergoeding aan de klant!