Klant worden, wat houdt dat in? En niet onbelangrijk, wat moet ik hiervoor doen?

Eerst en vooral moeten we op de een of andere manier met elkaar in contact komen. Dat kan via mail op info@enertel.be of via telefoon op 0499 87 15 05. Door op de knop hieronder te klikken, kan u een formulier invullen met de gevraagde gegevens. Klikt u op verzenden, dan komt dat in mijn brievenbus terecht en tracht ik ten laatste de volgende werkdag te reageren.



Voila, nu we elkaar gevonden hebben, is het tijd om af te stemmen wat uw behoeften zijn met wat wij u kunnen aanbieden. Het bijhorende prijskaartje en de mogelijkse besparing krijgt u er gratis bij!



Gaat u in op ons aanbod? Super, dan doen we verder. Vindt u ons aanbod toch niet iets voor u? Geen enkel probleem. U beslist en wij hebben respect voor die beslissing.

Maar in het geval u toch akkoord gaat, maak ik graag een afspraak om de nodige aanvraag in orde te brengen. Die afspraak kan telefonisch gebeuren, ter plaatse bij u thuis of op kantoor, of zelfs via videocall. Ons systeem is zodanig opgebouwd dat we ook van op afstand de aanvraag digitaal kunnen ondertekenen. Geen paniek, u wordt stap voor stap begeleid in dit proces. In het geval we elkaar face to face ontmoeten, vraag ik wel om de nodige maatregelen te nemen en een mondmasker te dragen.

Ziezo, uw behoeften werden geanalyseerd en ons aanbod werd door u bekeken en aanvaard. We vliegen er meteen in en brengen deze aanvraag in orde.



Wat hebben we nodig?

  • Een kopie van de identiteitskaart
    • Voorkant
    • Achterkant
  • Een recente factuur van uw huidige provider of energieleverancier
    • Klantennummer
    • Easy Switch ID
    • SIMkaartnummer(s)
    • EAN nummer gas en elektriciteit
  • Bankgegevens
    • Nodig voor de domiciliëringsopdracht in orde te brengen

Tot slot hebben we nog een installatiedatum nodig wanneer onze Orange technieker mag langskomen. Voor gas en elektriciteit gebeurt alles naadloos van op afstand, dus daarvoor hebben we geen interventie te plannen.


Moet u mij hiervoor betalen? Nee, Orange betaalt mij voor de diensten die ik aanbreng. Heeft u hulp nodig, of zijn er problemen van gelijk welke aard? Dan belt u mij op en ik neem contact op met Orange. U hoeft niet in de wachtrij te gaan staan, dat neem ik voor mijn rekening. Gewoon, omdat u mijn klant bent.

Bent u tevreden? Vertel het dan verder! U weet dat u bij elke nieuwe klant levenslang een maandelijkse korting van 5 % kan krijgen op uw GSM abonnement.

Bent u niet tevreden? Dan hoor ik het graag en kan ik de nodige aanpassingen doen indien van toepassing.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *